Najprostszym i najszybszym sposobem składania zamówień jest nasz sklep internetowy. Weźmy za przykład koszulkę. Wybieramy rozmiar, kolor czy inne dostępne opcje, klikamy na symbol koszyka, wypełniamy pola formularza ze swoimi danymi (ewentualne dodatkowe informacje dotyczące nadruku wpisujemy w polu uwagi tuż pod swoimi danymi w formularzu). Otrzymuje Pan/Pani e-mail z nr konta bankowego. Po otrzymaniu wpłaty towar jest wysyłany na drugi dzień. Jeśli wymagane jest wykonanie projektów i przesłanie ich klientowi celem akceptacji, czas ten może się wydłużyć. JEŻELI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA NIE OTRZYMAŁEŚ OD NAS POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA BYĆ MOŻE ŹLE WPISAŁEŚ ADRES E-MAIL Czy istnieje możliwość zmiany lub anulowania zamówienia? Można jeśli zamówienie nie jest już w realizacji. Czy mogę wymienić koszulkę jeśli okaże się za mała lub za duża? Zawsze można wymienić koszulkę na inny rozmiar jednak prosimy o przemyślane zakupy. Jeśli jest ona wykonana/nadrukowana na specjalne zamówienie (dodatkowe imię. napis, zmiana kolorystyki) nie będziesz mógł wymienić towaru. Czy istnieje możliwość zakupu koszulki jeśli mieszkam za granicą? Towar wysyłamy na teren całej UE- Pocztą Polską. Pozostałe kraje w tym USA i Kanada prosimy o email z zapytaniem. Czy muszę się koniecznie zarejestrować w sklepie, by móc złożyć zamówienie? Nie ma konieczności rejestrowania się, by dokonać zakupów w naszym sklepie. Czy muszę podać nr telefonu stacjonarnego, czy może być to komórka? Trzeba podać jakikolwiek numer telefonu kontaktowego- może to być zarówno numer telefonu stacjonarnego jak i numer komórkowy. Czy rozmiar koszulki wpływa na rozmiar nadruku? Nadruki proponowane w katalogu naszych wzorów są zawsze tej samej wielkości i nie ma znacznie jakiego rozmiaru jest sama koszulka. W przypadku zamówień indywidualnych wielkość nadruku może określić klient. Czy mogę zamówić wykonanie koszulki z wybraną przeze mnie czcionką i grafiką? Pozostawiamy tutaj pełną dowolność co do koloru koszulki, koloru nadruku, z dowolnie wybranym tekstem jak i wybraną przez Klienta czcionką, grafiką. W jaki sposób mogę samodzielnie przygotować nadruk na koszulkę? Najlepiej jeśli grafikę otrzymamy w formacie CDR w krzywych (obrazek wektorowy). Jeśli jednak nie ma takiej możliwości, przygotujemy niezbędny projekt na podstawie przesłanego obrazka w dowolnym formacie graficznym. Czy za zamówienie mogę zapłacić kartą ? Honorujemy wiele form płatności- w tym między innymi karty płatnicze/kredytowe. Czy istnieje gdzieś sklep, w którym można kupić oferowane przez was koszulki? Nasz sklep znajduje się w centrum Sosnowca. Nie prowadzimy tam jednak sprzedaży detalicznej koszulek, ale zawsze można zamówioną koszulkę tam odebrać podając swoje nazwisko, oczywiście po wcześniejszym zamówieniu drogą elektroniczną i zaznaczeniu w zamówieniu, że odbiór nastąpi w Sosnowcu. Czy mogę otrzymać upust przy zamówieniu większej ilości koszulek? Dla stałych Klientów zawsze udzielane są rabaty i upusty. Poza tym cena zawsze może być negocjowana. W jaki sposób prać koszulki, by nie niszczyć nadruków? Koszulki należy prać jak wszystkie inne posiadające nadruki: najlepiej na lewej stronie, w pralce automatycznej, w temperaturze nie wyższej niż 40 stopni Celsjusza. Suszyć zaś w stanie rozwieszonym. Niewskazane jest suszenie w pełnym słońcu czy też używanie suszarek bębnowych. Nie należy też pocierać nadruku. Prasować najlepiej po lewej stronie koszulki. Jakie techniki nadruku stosujecie i jaka jest wytrzymałość tych nadruków? Wszystkie stosowane przez nas nadruki zapewniają długą trwałość. Stosowane przez nas techniki to sitodruk, sublimacja, FLOCK, FLEX, druk cyfrowy DTF, druk transferowy. W przypadku zamówienia większej ilości koszulek stosowana jest technika sitodruku. Czy zamawiając więcej niż jedną koszulkę zmienia się wielkość opłaty za przesyłkę? Bez względu na ilość zamawianych koszulek cena za przesyłkę jest zawsze taka sama. Kilka dni temu dostałem informację, że wysłano moje zamówienie, jednak jeszcze do mnie dotarło- co powinienem zrobić w takiej sytuacji? W takiej sytuacji należy niezwłocznie przesłać maila na adres sklep@dejna.pl a my zaraz odpowiemy co mogło być przyczyna tego, że przesyłka nie dotarła. Podamy numer przesyłki, by można spytać w swoim Urzędzie Pocztowym czemu przesyłka nie dotarła. Zamówiłem koszulki, ale nie otrzymałem potwierdzenia mailem- czy to oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte i nie będzie realizowane? Co robić? W przypadku nie otrzymania potwierdzenia o złożeniu zamówienia, bardzo prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@dejna.pl aby wyjaśnić problem. Czy moje dane są bezpieczne? Wszystkie dane są chronienie i nigdzie nie rozpowszechniane. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy dejna.pl? Oznacza to, że tylko firma Dejna pozostaje w posiadaniu tych informacji i nigdy nigdzie nie zostaną one ujawnione. W jaki sposób można się najszybciej z wami skontaktować? Najszybciej można się z nami skontaktować drogą elektroniczna- odpowiadamy na bieżąco na wszystkie maile nie pozostawiając żadnego bez odpowiedzi. Czy koszt dostawy zależy od wagi przesyłki? Waga nie ma wpływu na koszty przesyłki. Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony? Należy w obecności doręczyciela/kuriera spisać protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się z nami. |