Obowiązuje od 2013-04-01
znajdującego się na stronie www.DEJNA.pl jest firma:
DEJNA - Marcin Dejneka ul. Andersa 52 41-200 Sosnowiec NIP 644-210-75-19 REGON 273785274 telefon: +48 504062502 § 1. Rejestracja Użytkownikiem serwisu może być każda osoba, która zaakceptowała niniejszy regulamin. Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne oraz bezpłatne. § 2. Strony transakcji Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym DEJNA.pl zwaną dalej Nabywcą osoba fizyczna lub firma. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego www.DEJNA.pl jest właściciel Sklepu - firma DEJNA- Marcin Dejneka z siedzibą w Sosnowcu . § 3. Oferta sklepu Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty i usługi wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW Sklepu Internetowego www.DEJNA.pl w chwili składania zamówienia. Ceny towarów i usług znajdujących się w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT. § 4. Zamawianie towarów a. Zamówienie może zostać złożone poprzez: wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie www.DEJNA.pl wysłanie wiadomości e-mail zawierającej dane dotyczące zamawianego towaru oraz dane odbiorcy i ewentualne dane dla wystawienia faktury VAT na adres koszulki@dejna.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę DEJNA danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883. § 5. Realizacja zamówień Każde zamówienie składane w Sklepie Internetowym DEJNA.pl musi zostać potwierdzone. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, pracownik sklepu potwierdzi przyjęcie do realizacji. Wysyłka zamówienia będzie zrealizowana w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu, błędny email), złożone zamówienie zostaje anulowane, a ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostają usunięte z bazy danych sklepu. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym DEJNA.pl. Na żądanie Nabywcy zostanie wystawiona Faktura VAT. Pozostała sprzedaż zostanie udokumentowana paragonem fiskalnym. § 6. Formy płatności Przelewem przed dostawą towaru, gotówka lub karta w siedzibie firmy. § 7. Transport i dostawa towarów. Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony, paczka pocztowa), kurier DPD, Inpost paczkomaty, Inpost Kurier.
Cena przesyłki zamówień realizowanych poprzez oprogramowanie sklepu Dejna.pl zgodne z aktualnymi promocjami w dniu zamówienia.
Końcowa cena, towar wraz z kosztami przesyłki zawsze jest podawana na stronie podsumowującej zamówienie oraz w powiadomieniu e-mail o dokonaniu zakupu.
§ 8. Reklamacje i gwarancje W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z pracownikiem firmy DEJNA. Każdy zakupiony towar, usługa jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję. Zwroty towarów przyjmowane są gdy towar nie posiada śladów używania do 14 dniu od chwili otrzymania zamówionego towaru. Nie jest wymagane odesłanie w oryginalnym opakowaniu.
Nie jest wymagany zwrot dodatkowych materiałów promocyjnych (ulotki, gadżety reklamowe) które nie były uwzględnione przez klienta w chwili składania zamówienia.
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) zwrotom nie podlegają towary i usługi wykonane na specjalne zamówienie kupującego (spersonalizowane nadruki pod względem tekstu, koloru, rodzaju czcionki inne niż przedstawione na Dejna.pl) za wyjątkiem pomyłek popełnionych przez Dejna.pl (błędny rozmiar, kolor i inne określone przez zamawiającego atrybuty).
Towar wadliwy, źle nadrukowany, omyłkowo wysłany, niezgodny z zamówieniem rozmiar lub kolor- należy odesłać do naszej firmy. Po otrzymaniu reklamowanego towaru wysyłamy nowy zgodny z zamówieniem lub zwracamy całość poniesionych kosztów przez klienta (towar, przesyłka zwrotna).
§ 9. Postanowienia końcowe Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zawartość Internetowego Sklepu DEJNA.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Wszelkie towary w ofercie Sklepu Internetowego DEJNA.pl są zgodne z polskimi oraz europejskimi normami posiadają odpowiednie certyfikaty dopuszczające je do obrotu. Ewentualne niedogodności przy realizacji transakcji w sklepie internetowym rozstrzygane będą poprzez porozumienie stron. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, oraz w przypadku braku porozumienia, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie praw konsumentów. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyn i bez wcześniejszych uprzedzeń. Zmiany te będą publikowane na bieżąco na łamach serwisu. Po zmianie każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z nowym regulaminem. Jeśli go nie zaakceptuje, powinien zaprzestać korzystania z serwisu jako Użytkownik i powiadomić o tym fakcie Właściciela, aby usunął jego konto. Wszystkie dane osobowe są gromadzone w celu usprawnienia Zasady zgłaszania reklamacji, zwrotów i anulacji Warunki reklamacji:
1. Reklamacje towaru należy zgłosić na adres mailowy: sklep@dejna.pl przed jego wysłaniem. Jako sklep mamy prawo odmówić rozpatrywania reklamacji w przypadku, gdy zakupione ubrania nie spełniają wymagań higienicznych. 2. Reklamacji nie podlegają: - towary na indywidualne zamówienie nadrukowane zgodnie z podanymi przez klienta informacjami(imiona, indywidualne napisy, daty) - wszelkiego rodzaju celowe lub przypadkowe uszkodzenia mechaniczne (rozcięcie, rozdarcie, przepalenie, etc.), - uszkodzenia spowodowane niedbałym, nieuważnym użytkowaniem, bądź naturalnym zużyciem, - zgłoszone po terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
a. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
b. Do reklamowanej przesyłki prosimy dołączyć pisemne oświadczenie o reklamacji rzeczy wraz z opisem przyczyny i powodu reklamacji. Dokumenty do pobrania: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - pobierz c. Ubranie musi być czyste, starannie poskładane.
Niezastosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia reklamacji towaru.
3. W przypadku zasadnej reklamacji towar uszkodzony lub źle nadrukowany zostanie po ustaleniu z Klientem naprawiony lub wymieniony na nowy, wolny od wad.
W przypadku braku towaru na wymianę, będzie Państwo mogli wybrać inny towar z aktualnej oferty lub zostanie zwrócona równowartość ceny towaru zapłaconej przez Państwa. O każdej formie rozpatrzenia będziemy informować w formie elektronicznej na e-mail zgłoszony do kontaktu z Państwem.
4. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w terminie 14 dni od odebrania przesyłki z towarem. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Państwa niezwłocznie, zaś w wyjątkowych sytuacjach termin rozpatrzenia reklamacji może być przedłużony powyżej 14 dni, o czym poinformujemy drogą e-mailową lub telefonicznie. Przedłużenie rozpatrywania reklamacji wiąże się z faktem że ubrania są szyte w krótkich seriach lub na zamówienie, co ma wpływ na czas realizacji bieżących przesyłek.
5. Towary uznane jako wadliwe wymieniane są na nowe, w przypadku braku rzeczy następuje zwrot kosztów, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy przed wysyłką zwrotną poinformować o tym nasz sklep: sklep@dejna.pl. Przy wymianie towaru na inny model lub rozmiar, ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. Koszty wymiany wadliwego towaru związane z przesyłką pokrywa firma Dejna.
6. W przypadku nieuznania reklamacji towar zostanie zwrócony na koszt klienta - będzie obciążenie Państwa rozliczenia - chyba że po indywidualnych uzgodnieniach Sprzedający zadecyduje inaczej.
Warunki zwrotów lub wymiany oraz odstąpienia od umowy: 1. Jeżeli zakupiony produkt nie jest spersonalizowany (imiona, daty, inne indywidualne nadruki) a nie spełnia Państwa oczekiwań, możecie go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez odstąpienie od umowy lub wymianę na inny.
2. Zwracany produkt musi posiadać oryginalne metki, nie może nosić śladów użytkowania, zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych. .
3. Przesyłkę przy zwrocie lub wymianie należy odesłać na Państwa koszt na podany adres zwrotny, przed wysyłką prosimy nas poinformować że dokonywany będzie zwrot/odstąpienie od umowy lub wymiana.
4. Jeśli produkt spełnia wyżej wymienione warunki z pkt. 2 i wybrano opcję zwrotu, pieniądze za towar z wysyłką (jeśli zwracana jest cała zawartość zamówienia) zostaną przelane na Państwa rachunek bankowy podany w oświadczeniu. W przypadku częściowego zwrotu - Państwo pozostawiacie sobie jedną rzecz, koszty przesyłki nie zostaną zwrócone.
5. Kupujący w przypadku wybrania opcji zwrotu towaru, otrzymuje zwrot pełnej kwoty towaru wraz z kosztem wysyłki, która została uiszczona przy zakupie produktu przez Kupującego - nie dotyczy kolejnych kosztów odesłania lub wymiany.
5a. W przypadku wybrania przez Państwa opcji wymiany produktu i uzgodnieniu warunków, po otrzymaniu zwrotu poprzednio wysłanego towaru, wysyłany zostanie nowy towar w ciągu 7 dni.
6. Przy zwrocie należy przesłać lub wypełnić formularz zwrotu z ewentualną kopią rachunku/paragonu lub faktury - jeżeli były wydawane oraz zabezpieczyć towar przed zniszczeniem podczas transportu przed wysłaniem produktu np.: przez owinięcie dodatkową folią, dodatkowe opakowanie.
7. Odstąpienie od umowy lub zwrotu towaru nie jest możliwe, jeżeli:
- ubranie jest brudne, nie posiada oryginalnych metek, nosi ślady użytkowania - w tym zapach perfum, kremu lub ślady podkładu, etc., - następuje po terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, - towar jest niepełnowartościowy tj. niekompletny - brakuje dodatkowych elementów, - towar został wykonany na zamówienie Klienta, w tym wg specyfikacji Klienta służący spełnieniu indywidualnych potrzeb, oraz w pozostałych przypadkach szczegółowo opisanych w art.38, w ustawie z dn. 30.05.2014 o prawach konsumenta oraz Regulaminie sklepu.
W przypadku wysyłki zwrotnej lub wymiany, Klient ponosi całkowity koszt wysyłki za zwracany towar - koszt zwrotu przechodzi na Kupującego.
W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości proszę o kontakt e-mail: sklep@dejna.pl |